دُرج

وب نوشت سعید فانیان

دُرج

وب نوشت سعید فانیان

انتخابات ،نشاط سیاسی ، امید به آینده




انتخابات ریاست جمهوری یازدهم  آزمون و مانور بزرگ و موفقی بود در جهت یک رقابت ملی و سراسری همراه با تحمل و سعه صدر نیروهای سیاسی  ،امری که چند سالی بود در عرصه و فضای سیاسی کشور به شدت کم رنگ شده بود و بسیاری از نیروهای فعال و خواهان مجد و عظمت ایران را آزرده ساخته بود . همواره در کشور به دلایل مختلف داخلی و خارجی مشکلات وجود داشته و طبعا بعد از این نیز خواهد بود اما آنچه که بیش از همه نیروهای متعهد  ، توانمند و پویا را در جهت پیشرفت و توسعه همه جانبه راهبری می کند و انگیزه ها را بیشتر می سازد مشاهده تلاش مسئولان عالیرتبه برای اعمال شایسته سالاری در همه حوزه هاست .
امیدواریم که به یمن امید و باوری که به آینده بهتر در جامعه ایجاد شده است با سعی و درایت و تحمل و سعه صدر مسئولان کشورمان بیش از پیش شاهد شایسته سالاری در عرصه ها و حوزه های مختلف باشیم امری که مصونیت جامعه و پیشرفت کشور را در همه امور تضمین میکند .

نظرات 4 + ارسال نظر
محمدی زاده یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:06 ق.ظ

امیدوارم که ملت بزرگ ایران همیشه سرافراز و دولتمردان قدر ران و سخت کوش باشند

فائزه دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:09 ب.ظ

انشالاه، به امید ایرانى بهتر.

کامرانی دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:56 ب.ظ

تبریک به شما جناب دکتر فانیان انشااله شمارا در این دولت در حال خدمت به کشور ببینیم واقعا که جای امثال شما در این کشور خالیست

سلام بر شما از محبت شما ممنونم انشااله تحولات اخیر موجب دلگرمی و مشارکت هرچه بیشتر همه هموطنان در مسیر توسعه و پیشرفت کشور شود.

hamed bayramzadeh سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید به شما اقا فانیان ...بنده با اقای کامرانی موافقم امیدوارم شما رو در حال خدمت به مردم ایران زمین و استفاده بهینه مسیولان از تجربیات ۳ دهه مفید شما در زمینه رسانه،خبر و غیره .....شاهد باشیم.زنده باد وطنم ایران

سلام بر شما
از لطف و محبت شما ممنونم امیدوارم همه ما در هرکجا که هستیم و به هرکاری که اشتغال داریم برای جامعه و کشورمان مفید و موثر باشیم، همانطور که حضرتعالی در زمینه فعالیت های هنری در خارج از کشور کوشا و موفق هستید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد