دُرج

وب نوشت سعید فانیان

دُرج

وب نوشت سعید فانیان

یک جبهه آقای حداد عادل

هواشناسی کشور هروقت موج فراگیری از یک وضعیت خاص هوا در جریان است و بیشتر مناطق را تحت تاثیر قرار میدهد در اصطلاح اعلام می کند یک جبهه هوای سرد یابارانی، پر فشار و . . مناطق غربی ، مرکزی یا شمالی را تحت تاثیر قرار داده است . 

 مدتی است که در اکثر برنامه های سیما از شناسنامه و دیروز ،امروز ،فردای شبکه سه تا طنز قند پهلوی شبکه آموزش ، برنامه شب آفتابی شبکه تهران  ، شما و سیمای شبکه یک بینندگان با یک جبهه مداوم حضور آقای حداد عادل مواجه اند . طی  چند ماه اخیر ایشان علاوه بر حضور غیر مستقیم رسانه ای از طریق سخنرانی های پیش از خطبه های نماز جمعه تهران یا سخنرانی های مجلس و امتال آن و حضور در سایر رسانه ها مانند  مولوی خوانی و دیگر برنامه های فرهنگی در  شبکه های متعدد رادیو ، شاهد حضور متعدد با نقش های متنوع سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی ایشان در شبکه های مختلف  سیما بوده ایم . 

سیما قبلا در حوزه هنر با آقای رضا بنفشه خواه بازیگر و در سالهای اخیر با آقای مهران رجبی بازیگر هم همین کار را کرده است. آنها که بازیگران خوبی هم هستند در سریال های مختلف ، برنامه های زنده، جشن ها ، مناسبت های ملی و مذهبی حضور پر حجم و مکرر یافتند و همین دیده شدن های مکرر و در دسترس بودن به هر بهانه باعث شد که این بازیگران با وجود شرکت در هرنوع سریال و برنامه هیچوقت سوپر استار و نقش اول نشوند ، یابعبارتی برای نقش های مذکور از سوی تماشاگران باور پذیر نباشند . بازیگرانی هم هستند که به ندرت در سیما دیده میشوند اما پیشتازی و سوپر استاری خود را همواره حفظ کرده اند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد