دُرج

وب نوشت سعید فانیان

دُرج

وب نوشت سعید فانیان

بالاتر از بیست ( ۸ ) سمینار خبرنگاران آزاد صدا و سیما در یزد





 عکس مربوط است به سمینار خبرنگاران آزاد واحد مرکزی خبر صدا و سیما در یزد سال ۱۳۷۰ ، در عکس خبرنگاران آزاد شرکت کننده از مراکز صدا و سیمای یزد ، کرمان و اصفهان حضور دارند همچنین استاندار وقت یزد ( مرحوم حمیدیا ) ، محمدی فرماندار، عبدالناصر همتی ( معاون سیاسی وقت صدا و سیما ) مرحوم جبل عاملی معاون وقت مجلس و استانها ، سعید فانیان مدیرکل وقت پخش و واحد مرکزی خبر صدا و سیما ،قاسم افشار گوینده اخبار سیما ،دشتی زاده مدیر خبر وقت مرکز یزد، خالد نژاد مدیراخبار شهرستانها ،شریف زاده مدیر مرکز صدا و سیمای یزد ،خدایی مدیر مرکز کرمان و . . . .

مجموعه همکاران و خبرنگاران آزاد مرکزیزد : حسینی، نیکراد ،رفعتی، ناصحی، میرکریمی ،حاتمی کلاهدوزان ،دهقان، ابهجی . .(با تشکر از آقای میر شریف بابت معرفی دوستان )

 مجموعه بالاتر از بیست مربوط است به عکس هایی ازاهالی فرهنگ و رسانه با قدمتی بیش از بیست سال که به نوعی با آنها در ارتباط بوده ام .

نظرات 4 + ارسال نظر
سجاد یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:30 ب.ظ

با سلام خدمت شما جناب آقای فانیان.
تصویر قدیمی زیبایی بود و 2 نفری را که میشناسم با اینکه سن و سالی از شون گذشته ، هنوز میشه بفهمی . خدا خیرتان دهد باز هم شمایید که هنوز که هنوزه به فکر خبری هائید.
تشکر میکنم از شما.
دبیر خبر

سلام بر شما
متشکرم از لطف شما ، واقعیت این است که همیشه دوستان خبری بجز مجریان تلویزیونی پشت صحنه بوده و از دیده شدن محروم مانده اند ، لذا فکر میکنم مناسب است هراز گاهی از این دوستان یادی بشود . امیدوارم سایر اسامی را هم دوستان به من یادآوری کنند و درج کنم البته عکسهای دیگری هم انشااله به نمایش خواهم گذاشت بازهم از محبت و یادآوری شما ممنونم .

سجاد سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:16 ب.ظ

سلام - ببخشید که دوباره مزاحم شدم اسامی دوستانی را که فهمیدم را می خواستم براتون بگم.
سید صادق حسینی گوینده خبر مرکز یزد / جلیل نیکزاد خبرنگار واحد خبر یزد / سید جلال رفعتی تدوینگر خبر / ناصحی تصویربردار / میرکریمی خبرنگار تفت / حاتمی خبرنگار بهاباد / کلاهدوزان خبرنگار اردکان / دهقان خبرنگار منشاد .
بازهم شرمنده.
میرشریف - دبیر خبر مرکز یزد

سلام صمیمانه از شما ممنون و متشکرم و اسامی را اضافه میکنم .

امیدی سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:53 ب.ظ

سلام
یاد و یادوارهایتان را دوست دارم .

hamed bayramzadeh یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:21 ق.ظ

با سلام به استاد فانیان و خسته نباشیذ…عکس جالبی بود….خوشا به حال دوستان شما که همکاری با صفا و دلنشینی مثل حضرت عالی داشتنند…بنده حقیر که چند سالی کشور بلاروس هم قطار شما بودم خیلی پند و راه صحیح مدیریت رو از شما آموختم…باشوادولانام

حامد جان سلام
انشااله که پایدار و برقرار باشید شما که با صفا و صمیمیت بوده و هستید تفالی به حافظ زدم تا در باب موضوع دوست شعری بیاورم نظر حضرت حافظ این بود :
سر ارادت ما و آستان حضرت دوست
که هرچه بر سر ما میرود ارادت اوست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد