دُرج

وب نوشت سعید فانیان

دُرج

وب نوشت سعید فانیان

بالاتر از بیست ( 10 ) سمینار مدیران خبر مراکز صدا وسیما ۱۳۷۰


   نشسته از راست : شریفی (مدیر خبرمرکز اردبیل ) اکبری (پشتیبانی پخش خبر تهران ) ،علامه ( اصفهان ) علمشاهی ( بندرعباس ) پاسداری (مونیتورینگ )،احمدوند ( اخبارخارجی ) دشتی زاده ( یزد ) -

 ایستاده از راست : -- گودرزی  ( مشهد ) بن چناری ( اخبارشهرستان ها ) آرینخواه ( اخبارشهرستانها ) طاهری (کرمانشاه ) قاسمی ( مهاباد ) فانیان (واحدمرکزی خبر) -همتی( مرکز ایلام) طاهری (گرگان )صدر ( کرمان ) سبقتی ( پخش خبر صدا ) -- ( امور اداری خبر) شیخ محمدی ( اخبار شهرستان ها )


 مدیران خبر مراکز صدا و سیما در سال۱۳۷۰ به اتفاق چندتن از معاونان وقت سازمان  برای هماهنگی های کاری  در سمیناری با محوریت مرکز ایلام در منطقه(میمک ) مهران شرکت کردند ، در آن سال ها سمینارها و نشست های کاری و تخصصی بیشتر در مناطق و مراکز جنگی و شهرهایی چون خرمشهر ،آبادان ، ایلام و اهواز برگزار می شد .

 بالاتر از بیست معرف عکس هایی با قدمت بیش از بیست سال از اهالی فرهنگ و رسانه است که با آنان در ارتباط بوده ام .

نظرات 4 + ارسال نظر
شاگرد سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:33 ق.ظ

سلام ارادت

سلام و تشکر از ابراز لطف و محبت شما

بهروز همتی چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:55 ب.ظ

بارها در طول جنگ چندین بین نیروهای ایرانی و عراقی دست به دست شد و برای آزادی اش خون هزاران جوان رشید ایرانی ریخته شد ،
ای کاش عکس یا تصویری از دوران جنگ از شهرستان مرزی دهلران در آرشیو تان اگر هست حتما بگذارید دهلران هم تقریبا وضعیتی مشابه دهلران داشت ومجاهدت های زیادی برای دفاعش توسط مرم بومی و نیروهای مسلح برعلیه نظامیان تجاوزگر بعثی شد.
خو شحال میشم تصویری از آن موقع بگذارید
ممنون ومتشکر

سلام بر شما دوست عزیز و محترم
متاسفانه عکس مستقلی از آن ایام و مناطق ندارم شاید دوستان فعال در آن مقطع در صدا و سیما داشته باشنداز جمله آقای فریدون همتی که درآن مقطع مدیر مرکز ایلام بود و بعدها نماینده مجلس شد.

سهیلی سه‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:48 ق.ظ

یاد باد آن روزگاران یاد باد
دورانی پر از محبت بود با فعالیت های زیاد و توقعات کم

بهروز همتی جمعه 3 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:17 ق.ظ http://khooshinie-haviyan.blogfa.com

با سلام به استاد فانیان عزیز و هنرمند
بیاد عکس خاطره انگیزشما در وبلاگم از یک مدیر شهید و جسور شهرمان در مناطقی جنگی ومجاهدت ایشان برای سازندگی و دفاع از میهن تا زمان شهادتش که در راه سازندگی میهن قدم برداشت ولیکن بر اثر بمباران هوایی دشمن زبون بعثی پرپر شد. یادی نموده ایم
شما را دعوت به دیدار این مطلب در وبمان می نمایم تا ببینیم واکنش و عکس العمل شما بعنوان یک مخاطب رسانه ای فعال و کارکشته ی توانمند چیست.
منتظر حضور سبزت هستم
دوستدار شما بهروز

سلام بر شما ،کارتان قابل تقدیر است گرفتن و گردآوری عکس ها از این و آن و یاد و خاطرات شهدا و تلاشگران را زنده نگاه داشتن کار آسانی نیست نیاز به پیگیری و قبل از آن همت و انگیزه دارد اما بعد از این این همه ماندگار و محل رجوع دیگران میشود که در حقیقت خیر مستمر و جاری است برای شما توان بیشتر و توفیق روزافزون آرزو میکنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد