دُرج

وب نوشت سعید فانیان

دُرج

وب نوشت سعید فانیان

آرزوهای سال نو

 سال نو از راه رسید امیدوارم سال جدید برای همه ملت ایران سالی سرشار از خوبی ها ،نشاط ، آرامش و موفقیت در عرصه های داخلی و خارجی باشد و . . .

 سالی که بیش از گذشته زحمات پیشینیان را در عرصه های فرهنگی و هنری  پاس بداریم ، به دلیل برخی انتقادات کل زحمات دیگران را نادیده نگیریم ، همانطور که برای خود حق و سهم در حوزه های مختلف قایلیم برای دیگران نیز سهمی قایل باشیم ، در عرصه های فرهنگی و رسانه ای تا آنجایی که به وحدت و اساس امنیت ضرر نمی زند نقد و انتقاد سایرین را پذیرا باشیم، به اندک اختلاف و تفاوت نظر راه را بر بیان دیگران نبندیم ،همانطور که به یرخی حوزه ها اهمیت میدهیم به بقیه هم توجه کنیم .

مثلا همانطور که در حوزه ورزش به فوتبال توجه میکنیم به کشتی ، وزنه برداری ، بسکتبال ، والیبال و . . اهمیت بدهیم . همانطوری که به برخی از هنرمندان در رادیو تلویزیون توجه میکنیم به بقیه هنرمندان هم توجه کنیم . همانطور که به هنرمندان توجه میکنیم به سایر اقشار هم توجه کنیم مثلا به مغلمان ، صنعتکاران هم توجه کنیم .

 سهم برنامه های شاد و مفرح را در رسانه ها بالا بریم چون مردم ما به شدت به شادی و نشاط نیازمندند . امیدوارم همواره شاد باشید و دیگران را شاد کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد