دُرج

وب نوشت سعید فانیان

دُرج

وب نوشت سعید فانیان

سیصدمین یادداشت

پنجسال از اغاز فعالیت این وب نوشت گذشت.بطور طبیعی آغاز کار با شور و حرارت  ،مشارکت و اظهار نظرهای بیشتری از دوستان همراه بود .با توسعه فعالیت های گروه های اجتماعی در گونه های مختلف توجه به وبلاگ ها قدری کمتر شده است با این همه چون وب نوشت با توجه به فرصت بیشتری که می طلبد و وسعت بیشتری که برای نگاشتن و انعکاس مطالب دارد  ظرفیت بهتری برای پرداختن به موضوعات تخصصی دارد .بر اساس همین واقعیت تلاش شد تا وقفه ای در روال جاری وب نوشت رخ ندهد و چون گذشته بطور میانگین حداقل هفته ای یک مطلب تخصصی جدید منشر شد .

صدمین یادداشت در تاریخ 21/10 /1391 و دویستمین یادداشت در تاریخ 26/2/13913 منتشر شد .

طی فعالیت این وبلاگ تعداد زیادی از مطالب بازدیدی بیش از 1000 بار داشته اند و تا امروز یادداشت " پیشکسوتان خبر سیما با بیش از 3800 بار بازدید پر بازدیدترین مطلب وب نوشت حاضر بوده است . همچنین یادداشت " گوینده ، " خرمشهر شهر خون آزاد شد . " مطلب پر بازدید دیگر است که 1600 بار مورد بازدید قرار گرفته است .مطلب " حسین نادری گوینده خبر " نیز تا این زمان بازدیدی بیش از 1350 بار داشته است .

طی فاصله زمانی نگاشتن دویستمین یادداشت تا سیصدمین یادداشت دوستان زیادی دیدگاه های سازنده خود را در بخش نظرات یا بصورت پیام خصوصی اعلام وابراز داشته اند که از همه این عزیزان تشکر و قدر دانی میکنم . لازم است از جناب آقای حامد بایرام زاده که همواره بانظرات سازنده خود حمایتگر تداوم این مجموعه بوده اند تشکر ویژه داشته باشم همچنین از جناب آقای مهدی معماریان صمیمانه تشکر میکنم که مطالب و مقالات تخصصی متعددی را برای انعکاس در این وبلاگ عرضه داشتند و تا کنون چند مورد از این مطالب منتشر و منعکس شده است .

 امیدوارم این مجموعه همچنان مورد عنایت عزیزان فرهیخته و مجرب بویژه در حوزه فرهنگ و رسانه داشته باشد و از همراهی و راهنمایی عزیزان بهره بیشتری ببریم.

نظرات 1 + ارسال نظر
hamed bayramzadeh دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:10 ق.ظ

با درود فراوان به استاد فانیان.....تبریک میگم سیصدومین یاداشت تون را....البته دل نوشته های حضرت عالی قابل شمارش نیست و این حقیر همیشه آموختم..... حضور کارشناسانی مثل شما نعمتی است برای حوزه رسانه و خبر ....ارادتمند

سلام بر شما
دوست گرامی جناب حامد بایرامزاده ممنونم از اظهار لطف ، همراهی و راهنمایی های موثر حضرتعالی از ابتدای آغاز بکار این وبلاگ تا بحال ، صمیمانه از شما متشکرم و دیدگاه های سازنده شما را ارج می نهم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد