دُرج

وب نوشت سعید فانیان

دُرج

وب نوشت سعید فانیان

سوژه هایی برای تولید خبر ( 3 ) ریاست جمهوری

 قبلا نیز در چند مناسبت مواردی از سوژه های پیشنهادی برای تولید خبر را بیان کردم این سوژه ها مواردی هستند که یا در رسانه ها روی آنها کار نشده یا کمتر کارشده است ، اما موضوعات و سوژه هایی در مورد ریاست جمهوری :

  ۱-  علاوه بر پیگیری میزان تحقق شعارهای کاندیدای پیروز ، شعارهای سایر کاندیداهای شاخص نیز  در حوزه های کاری و مسئولیتی آنها دنبال شود یعنی کسی که شعار آزادی بیان ،رونق ،اشتغال  یا  ساده زیستی داده در محدوده مسئولیت فعلی پای بندی او بررسی شود .

  ۲ - اعتقاد و توجه کاندیدای ریاست جمهوری به شادی ، تفریح ، شادابی و دلخوشی مردم به چه  میزان است و چه راه کارهایی را پیشنهاد میکند و البته بعدا در عمل چه خواهد کرد.

 ۳ -علاوه بر عملکرد ها و توفیقات ،کاندیدا تا چه میزان قرار است فارغ از مصلحت سنجی های  معمول  موانع ، مشکلات و دلایل و عوامل آنها را روشن و شفاف از طریق رسانه ها با مردم در میان بگذارند.

  ۴ - همانگونه که در دوران تبلیغات ریاست جمهوری همه نظر سنجی می کنند کاندیدا بپذیرد که در  صورت پیروزی در دوران ریاست جمهوری نیز هرچند وقت یکبار همانند خیلی از کشورها میزان  محبوبیت او نظرسنجی و دلایل افزایش یا کاهش محبوبیت اعلام شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد