دُرج

وب نوشت سعید فانیان

دُرج

وب نوشت سعید فانیان

برنامه ریزی ضعیف سیما

  در تابستان سالجاری از ابتدا تا کنون بر خلاف بیشتر سال های گذشته  در برنامه ریزی و کند اکتور تلویزیون شاهد حتی یک برنامه کاملا شاد و طنز نمایشی نبودیم . در ماه رمضان سال ۱۳۹۸ هم متاسفانه برخلاف سالهایی که تلویزیون به تهیه و پخش سریال های طنز پر طرفدار می پرداخت  مخاطبان  ، شاهد برنامه ای در ژانر نمایشی  نبودند . 

 در حالی که فضای جانعه با گرفتاریهای اقتصادی و اجتماعی بیشتری روبروست و مردم نیاز بیشتری به برنامه های شاد دارند ، در کنار افزایش برنامه های جدی ،نقد و انتقاد در همه شبکه ها، مخاطبان شاهدحضور برنامه های شاد و سریال های طنز مردمی   نبودند .

 عجیب تر اینکه در دو سریال اصلی  اچمز و بوی باران که شب ها پشت هم از دو شبکه یک و سه پخش می شد ، تعداد زیادی از بازیگران  تکراری بودند یعنی در هر دو سریال بازی میکردند  . این نیز  نشاندهنده کم توجهی  یا بد سلیقیگی  مدیران و یرنامه ریزان  مربوط است . اینکه با وجود خیل عظیم بازیگران و هنرمندان با تجربه و بیکار  تعداد قابل توجهی ازبازیگران مشترک باشندبرای حوزه سیما  ضعفی آشکار محسوب می شود .

متاسفانه تلویزیون  طی ساالهای گذشته بویژه در چند سال اخیر  کمتر توانسته با تهیه و پخش برنامه های شاد، ماندگار و سریال های طنز  ،در شادی بخشی به  جامعه نقش موثری ایفا کند هرچند ، همچنان نقش قابل توجهی در پوشش اوقات فراغت جامعه  داشته است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد