دُرج

وب نوشت سعید فانیان

دُرج

وب نوشت سعید فانیان

یاد ایثارگران گرامی باد

 گرامیداشت یاد فداکاری ها و رشادت های شهدا ، جانبازان و ایثارگرانی که بزرگترین سرمایه های زندگانی خود را در راه حفظ کشور ، ملت ، امنیت و ارزش های این مرز و بوم  و فداکاری های خانواده های محترم آنان که عمر خود را همراه ، به یاد و در راه اهداف آن عزیزان صرف کرده اند ، همیشه مهم و ارزشمند بوده و هست ،قطعا برای خانواده شهیدی که پدر جوان خود را از دست داده است ، همواره  کمبود حضور پدر ، هر روز و هرلحظه حس میشود و در تمامی ایام عمر این وضعیت بر فکر و فعالیت و جنبه های مختلف زندگی این  خانواده ها سایه می افکند . جانبازی که بدلیل از دست دادن دست ، پا ، اعصاب و روان ، سلامتی و آرامش خود در تمامی سال های زندگی از وضعیت پیش آمده با درد و رنج مواجه است و خانواده او در شرایطی متفاوت می بایست کمک و همراه و همدم لحظه های سخت جانباز خود باشند ، این همه با هیچ وجه مادی و مابه ازای کمی قابل جبران و ترمیم نیستند .

سهم هرکدام از ما در تکریم این عزیزان که همانا تکریم از سربازان و قهرمانان ملی وطن است چقدر است ؟ تا بحال به چه میزان توانسته ایم با درک  شرایط این عزیزان سپاسگزارشان باشیم ؟

در کشورهای دیگر برای این گونه عزیزانشان به چه میزان احترام و اعتبار قایل هستند .؟

  قطعا  تکریم و بزرگداشت و گرامیداشت ارزش ها و افراد ارزشمند جامعه محدود به روزهای خاصی نیست .امیدوارم هیچگاه دچار فراموشی و بی تفاوتی نشویم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد