دُرج

وب نوشت سعید فانیان

دُرج

وب نوشت سعید فانیان

توهین مکرون ، تداوم سیاست اسلام ستیزی غرب

  •   بدون تردید توهین به ساحت رسول مکرم اسلام ( ص ) توهین به همه مسلمانان جهان است .غرب سال هاست که با روش های مختلف بطور مستمر از یک سو برای به زیر سوال بردن مبانی اعتقادی مسلمانان و هتک حرمت  و توهین به  ارزش های اسلامی  تلاش میکند و از سوی دیگر به بهانه های مختلف به اسلام هراسی دامن میزند .
  •  جریان های تکفیری همانند داعش را طبق گفته سیاستمدارانی چون خانم هیلاری کلینتون خود پایه گذاری کرده اند و با انعکاس حرکات و اقدامات ضد اسلامی و ضد بشری آن ها بنوعی این جریانات را منتسب به مسلمانان میکنند تا بهتر و بیشتر بتوانند اسلام  را بعنوان مکتب روبه رشد در جهان و دومین دین مورد توجه مردم ،دینی غیر مترقی با معتقدانی خشن معرفی نمایند . متاسفانه در این مسیر همه جهان غرب به نوعی همراه و با انگیزه اند ، یکبار ترامپ سردمدار این حرکت میشود و بار دیگر مکرون رییس جمهور فرانسه ، جالب است که همه این حرکات سرکوب کننده ، و توهین های زننده را زیر سایه آزادی مورد ادعای خود به پیش می برند ، چندی پیش و در پی کشیدن کاریکاتورهای توهین آمیز از پیلامبر اسلام ( ص ) ، مکرون در حرکتی خام و بی توجه به باور مسلمانان حمایت خود را از ادامه این روند اعلام داشت و آنرا در چهارچوب آزادی بیان توجیه کرد . شاید مکرون یادش رفته که در همین فرانسه مدعی آزادی بیان بارها با انتقاد کنندگان از رژیم  اسراییل و نقد کنندگان هلوکاست برخورد کرده اند . در فرانسه آزادیخواه مورد ادعای مکرون انتقاد از سیاست های رژیم اشغالگر قدس مجاز نیست . در سال ۱۹۹۸ میلادی دادگاهی در فرانسه آقای رژه گارودی نویسنده و اندیشمند مسلمان  فرانسوی  را به جرم نوشتن مقالاتی در انکار هلوکاست مورد ادعای صهیونیست ها ، مجرم شناخت ، جریمه کرد و کتاب هایش را مورد سانسور شدید قرار داد. اصولا  توهین و هتک حرمت در هر  تفکر و باوری ریشه داری در جهان نکوهیده  است و محدود به باورهای دینی نیست .اما سیاست های یک بام و دو هوای فرانسه هم نشان از دروغ مکرون در حمایت از به اصطلاح آزادی بیان مورد ادعای او دارد.
  • واکنش به هنگام و گسترده مسلمانان سراسر جهان در گرامیداشت یاد پیامبر عظیم اشان اسلام و مقابله با هرگونه توطیه اسلام هراسی و افشای برنامه های تفرقه افکنانه  برنامه ریزان غربی در هر حال میتواند مکرون و سایر مقامات غربی را از جسارت در حمایت از توهین کنندگان  به ارزش های اللهی مورد احترام میلیاردها انسان پشمیان نماید و اتحاد امت اسلامی را در باورهای مشارک خود به نمایش گذارد .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد