دُرج

وب نوشت سعید فانیان

دُرج

وب نوشت سعید فانیان

پانصدمین یادداشت

پانصدمین یادداشت از مجموعه یادداشت های این وب نوشت را در واقع باید ماه قبل و درست به موقع می نوشتم که قدری  در این موضوع تاخیر شد .

  قصدم از این یادآوری  تشکر صمیمانه است از دوستان و مخاطبان عزیز و گرامی که تا بحال ، همراه ، مرتبط ، متذکر ، منتقد و راهنمایم بوده اند ، دوستان قدیمی که از اینطریق با پیغامی که گذاشتند ، بعد از سالها دوباره ارتباطمان برقرار و دوستی ها تجدید شد .دوستانی که نظر لطفشان را همراه با نکاتی آموزنده هدیه کردند .

همه کسانی که از اولین یادداشت در خردادماه سال ۱۳۹۰ در مدت ده سال گذشته مستمر یا گاه و بیگاه  نگاه نافذ و محبت وافر خود را نثار کردند .

فضای رسانه ای جامعه نسبت به ده سال پیش متفاوت و بسیار متحول شده است. طبعا به همین دلیل مخاطبان امروزی  اولویت و گزینه اولشان، برای حضور در فضای مجازی وبلاگ نیست ، با این همه  سعی کردم وب نوشت حاضر را به هر شکل نگاه دارم و ارتباطم را با دوستان قدیمی و برخی مخاطبان جدید حفظ کنم.

یادم هست که در صدمین یادداشت از تعدادی از همراهان عزیز و محترم که فعالانه همراهی داشتند یاد کردم و نام بردم . اینک تعداد این گروه از دوستان که حضور و ارتباط فعالی با این مجموعه داشته و دارند به مراتب بیشتر شده است و نام بردن از ایشان به درازا میانجامد .

امیدوارم این ارتباط سازنده و مفید باشد . از خدای بزرگ برای همه گرامیان آرزو توفیقات روز افزون ، سلامتی ، آسایش و آرامش هرچه بیشتر آرزو میکنم .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد