دُرج

وب نوشت سعید فانیان

دُرج

وب نوشت سعید فانیان

نیمه شعبان در آستانه سال نو

 امروز ، نیمه شعبان روز ولادت حضرت مهدی ( عج ) است و ساعاتی بیش به آغاز سال ۱۴۰۱ باقی نمانده است . ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ،آرزو میکنم سال پیش رو سالی سرشار از بهروزی . موفقیت ، شادابی ، همراه با تندرستی و به دور از گرفتاری و تلخکامی  برای همه هموطنان عزیز و گرامی باشد . اکثریت مردم ما  سالی را که گذشت  با مشکلات عدیده پشت سر گذاشتند . گرانی ، تورم و سختی معبشت همراه با تداوم بیماری کرونا که مزید بر سایر مشلات شده است . کرونا به تنهایی عده زیادی از مردم ما را به کام مرگ کشیدو خانواده های زیادی را عزادار کرد . کرونا افراد زیادی را گرفتار بیکاری ، بیماری و گرفتگی های روحی و روانی ساخت .

امیدواریم سال جدید بعد از عنایات حضرت حق با مدیریت صحیح در کشور و برنامه ریزهای  مناسب و به موقع ما سالی پر بار و رو به بهبود با اوقاتی خوش و امیدواری زیاد برای مردمان قانع و صمیمی کشورمان باشد .

جامعه ما طی این سال ها با توجه به مشکلات روزمره مردم ، فضایی کمتر شاد و بیشتر نا امید و گرفتار و دغدغه مند نسبت به فردای خود بوده است .. خوب است که علاوه بر تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی به شادی و نشاط جامعه از راه هنر به وسیله رسانه و سایر امکانات و توانیایی های موجود ، بیش از پیش توجه شود.  امیدواریم روزها ، ماه ها و سال پیش رو  فرصت هایی نیکو برای زندگی بهتر همه ایرانیان در ایران و سایر نقاط جهان باشد . انشاالله

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد