دُرج

وب نوشت سعید فانیان

دُرج

وب نوشت سعید فانیان

مصادره به مطلوب امام جمعه رشت

 امام جمعه رشت فرموده اند که : کشف حجاب  دیگر قابل پذیرش نیست ، امت حزب الله و زنان محجبه منتظر یک اشاره هستند .( جماران نیوز )

 حجت الاسلام رسول فلاحتی ، امام جمعه رشت همان شخصیتی است که همین اواخر در مراسمی اعلام کرده بود که از دخترانی که اینجا ( سالن مراسم ) حجاب ندارند ، بیزارم ، اینکه ایشان شخصا بیزار باشند مشکلی ایجاد نمیکند، اما امثال ایشان، در جایگاه یک شخصیت ، مذهبی ، سیاسی و فرهنگی که باید به چشم پدری مهربان، سایرین ، به ویژه دختران جوان و نوجوان را با محبت وصمیمیت ، هدایت کنندقطعا پذیرفته نیست .البته اینگونه سخن گفتن خوشبختانه مورد نقد تعدادی از دلسوزان جامعه قرار گرفت . این بار نیز ایشان به نوعی اشاره به امت مسلمان به ویژه زنان محجبه کرده است که انگار همه زنان محجبه دیدگاهی مثل ایشان دارند و با فرمانی یا به قول وی با اشاره ای کار خود را انجام میدهند . واقعا همه زنان محجبه جامعه گوش به فرمان برای اشاره امثال ایشان  هستند تا حال بی حجابان را بگیرند .؟

چرا به نیابت از خیل وسیع زنان محجبه به نوعی از آنان مایه میگذارید که خود دوست دارید .؟ آیا اینگونه سخن گفتن و خط و نشان کشیدن باعث ایجاد نفرت و انفکاک و انشقاق بین با حجاب ها و بی حجاب ها نمیشود ؟ در طرف مقابل ایجاد عکس العمل منفی و نگاه منفی نسبت با بانوان محجبه نمیکند .؟ چرا باید به همین راحتی مردم را در مقابل هم قرار دهیم ، مگر بخش زیادی از همین دختران جوان و نوجوان  فرزندان همان بانوان محجبه نیستند .؟ مگر صدا و سیما بارها در تظاهرات رسمی و حاکمیتی  دخترانی بد حجاب و کم حجاب را در کنار مادران محجبه خود به نمایش نگذاشته است .؟

کاش  با قانون ، مقرارات یا توصیه ها و تاکیدات موثر و بالادستی به هرشکل ممکن ،هزینه کردن از کیسه دیگران یا مصادره به مطلوب کردن اعتقادات بخشی از جامعه  موارد و مسایلی که مورد بررسی کامل قرار نگرفته است توسط کسانیکه پایگاه رسمی ، منبر و میکروفن و امکان اعلام نظر دارند ممنوع و محدود شود .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد